2009. november 24., kedd

Ezt a hoxás naplómba nem írom be, mert jól pofán vágna valaki:)
Én is sajnálom Ájrint, hogy a második lombikja nem sikerült. Persze nem ő az egyetlen sajnos. Meg, hogy nincs pénze, stb. De hogy fórumot nyitnak és gyűjtik a pénzt neki, az nekem nagyon furcsa és visszatetsző. A koldusba meg belerúgnak az utcán. Meg a hajléktalanokba, pedig azoknak kajára (no meg piára) kell, arra, hogy élhessenek. Ő meg megadja a bankszámla-számát. Legközelebb majd kiságyra meg tápszerre gyűjtenek majd? Vagy korfui nyaralásra, mert szegény kimerült a sok gyereksírásról. Nekem lesülne a képemről a bőr. De nem vagyunk egyformák. Én személy szerint hamarabb adok 200 forintot az utcán valakinek.

2 megjegyzés:

  1. Igazad van!!ebben én is egyet értek ,sajnáli más!De annyi rászorultabb ember van mindenhol!!
    És van 3 gyereke most nem értem ezt a dolgot én sem én biztos nem csinálnám ezt a helyében!

    VálaszTörlés
  2. hi-hi én csak egyről tudtam, de örülök, hogy nem csak én gondolkodom hasonlóan.

    VálaszTörlés