2009. november 17., kedd

Tegnap délutánra teljesen kiborultam, írtó rossz kedvem volt a sok sírástól, hisztitől és rosszaságtól. Vettem egy üveg bort, kicsit iszogattam magamban(ökör), amíg Pity gyerekezett.
Estére elfogyott a bor, erre besértődött, hogy ő is ivott volna, stb. Kiment egy üvegért, megittuk, dumáltunk sokat. Kérdezte, hogy miért akartam borozni. Mondtam, hogy előre iszok a medve bőrére, ki tudja, hátha nem érem meg a keddet. Miért, mi van kedden? Vazzze a szülinapom. Jaaaaaaaaaaaaa! Ő elfelejtette, hogy most lesz. Köszi! Ha nem depizek délután (a suicid gondolataimat most nem részletezem), akkor ma nem köszönt fel.

2 megjegyzés:

  1. Szevasz Te Zizzent Zizi!

    Isten éltessen sokáig születésnapod alkalmából!
    Nagyon szép leánykáid vannak, ennek tessék örülni, mással ne foglalkozz.

    (megjegyzem, lehet szakemberhez kéne fordulnod:-)
    Hogy ki vagyok, ki, de majd rájössz...

    VálaszTörlés
  2. Szia Anonimus!
    Köszönöm a köszöntést! Igazad van, gondoltam szakemberre, de először megpróbálok többet kikapcsolódni, kikerülni a mókuskerékből, hátha az segít.

    VálaszTörlés