2010. január 12., kedd

JA!!!
Goffri tészta recepteket kell szerezni. Tegnap csináltam(volna) de olyan szar lett, hogy csak na:(
Hiába csináltam mindent a leírás szerint, a gépből mindenhonnan folyt ki a tészta, vékony lett amit megsütött. Pity szerint bűn rossz lett, csajok se nagyon ették. És mivel kifolyt, mindenhol ráégett a gépre, úgy nézett ki a vadiúj sütő, mintha 5 éve használnám, de sose lett volna kitakarítva. Nagyon elkeskenyedtem:(
Ráadásul délelőtt rohangáltam, vásároltam, délután kétszer lepácoltam a szekrényt, meg elmosogattam 2 napi mosatlan edényt, elfáradtam mint a kutya, csajok is nagyon rosszak voltak. A szekrény Pitynek nem tetszik, szerinte olyan, mint egy cipősszekrény:( Szóval tiszta nyominger lettem estére, így a Dr. Csontot borozgatva néztem az ágyban, Pity meg horkolt:)

1 megjegyzés: