2010. február 11., csütörtök

Egy nő és egy férfi naplójából....





06.04.,17:35
Nő: Ma megismerkedtem a kávézóban egy aranyos, kedves és baromi jóképű
sráccal. Elkérte a telefonszámomat. Remélem nemsokára felhív.
Férfi: Ma felszedtem egy kiscsajt egy kávézóban. Szinte könyörgött a
szemeivel, hogy kérjem el a számát. El is kértem, hadd örüljön. Kurva jó
segge van.

Ugyanazon a napon, 18:22
Nő: Még mindig nem hívott. Lehet, hogy rosszul mentette el a számomat!?
Férfi: Kéne inni egy sört.
Még mindig ugyanazon a napon, 19:46
Nő: Biztos a szolgáltatónál van a probléma. Fel is hívom őket.
Férfi: Kéne inni még egy sört.
És még mindig ugyanazon a napon, 20:54
Nő: Nincs területi kiesés a szolgáltatómnál. Felhívtam a másik kettőt
is. Dettó...
Férfi: De kurva jó ez a sör.

06.05., 09:54
Nő: Talán ma felhív. Magammal hoztam a töltőmet, nehogy lemerüljön a
mobilom.
Férfi: Baszottul fáj a fejem...Visszaalszom még egy kicsit.
18:40
Nő: Rohadt, szemét állat. Utálok minden pasit. A csajok azt mondták,
szarjam le, majd jön másik.
Férfi: Kiraktam a csajomat. Már megint átnézte a telefonkönyvemet.
Talált benne valami J.S. Petrát és kiverte a hisztit. Annyira azért nem
jó vele kefélni, hogy elviseljem a faszságait. Igaza volt a haveroknak,
minden nő egy ribanc. Mellesleg azt sem tudom, ki az a J.S. Petra.
19:59
Nő: Finom ez a csoki.
Férfi: Eszembe jutott ki az a J.S. Petra! A jó seggű csaj, a kávézóból.
Felhívom, hátha összejön egy numera még ma estére.

06.06., 10:11
Nő: Úristen! Csodás volt a tegnap este!! Felhívott Peti és
randiztunk.Moziban voltunk, megnéztünk egy állatira romantikus filmet.
Olyan jó volt hozzábújni és érezni az illatát. Aztán hazakísért és
csókkal búcsúztunk. Azt hiszem SZERELMES VAGYOK!!!!
Férfi: Fasza kis estém volt tegnap. Felhívtam a jó seggű csajt. Persze a
számomat elfelejtettem letiltani. Elmentünk moziba, megnéztünk valami
ótvar, nyálas, fos filmet. Egész este a nyakamon lógott, azt hittem,
legalább majd lesz valami éjszaka. Még haza is kísértem, ez a hülye liba
meg lesmárolt, aztán lelépett. Képes volt otthagyni meredező
farokkal...Kurvára megérte.

06.08.
Nő: Tegnap felhívtam Petit, hogy jöjjön át vacsorára. Kivettem egy nap
szabit.. Reggel 6-kor keltem, elkezdtem főzni. 3 fogásos vacsit
készítettem. Aztán összekészültem és vártam. Kicsit késett, de olyan
aranyos volt, hozott egy üveg vörösbort. Nagyon ízlett neki a főztöm. Jó
sokat beszélgettünk. Aztán picit berúgtam...és...lefeküdtem vele. Tudom,
hogy nem kellett volna, de a bor a fejembe szállt. A csajoktól is
megkaptam a magamét...de IMÁDOM Petit!!!!
Férfi: Tegnap áthívott a csaj vacsorára. Elég szar volt a kaja, de nem
is jóllakni mentem oda. A pofája egész este be nem állt. Vittem egy üveg
bort, hogy hamarabb ellazuljon. Tízkor már a bugyijából bújtattam ki.
Jót dugtunk, már rám fért.

07.04.
Nő: Már jó ideje nem írtam...boldog vagyok. Petivel 1 hónapja járunk.
Tegnap elvittem bemutatni a családomnak. Olyan édes volt, türelmesen és
figyelmesen hallgatta végig a húgomat, pedig csak 16 éves. És még fel is
ajánlotta neki, hogy tarthatnak nála a barátnőivel egy medencés bulit.
Persze csak az ő felügyeletével, nehogy baj legyen. Hát nem egy tündér??!
Férfi: Tegnap Petra átcipelt a családjához. A fater egész jó fej, de a
muter egy igazi házisárkány. Viszont a húga kibaszott jó csaj, kár, hogy
nem vele találkoztam először.

08.15.
Nő: Azt hiszem Péternek van valakije...Ennek utána kell járnom.

Férfi: Tegnap felszedtem egy kiscsajt a kocsmában. Jó nagy dudái vannak.
Szinte remegett az örömtől, hogy meghívtam egy italra. Elkértem a
számát...majd felhívom.

08.16.
Nő: Igazam volt. Annak a rohadéknak van valakije rajtam kívül. Utálom az
összes pasit!
Férfi: Kiraktam Petrát. Belenézett a mobilomba és megtalálta valami
N.M.Orsi számát. Azt se tudom ki az...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése