2010. február 16., kedd

Hanga a sunyi, Pity a gaz, Timcsi meg a balek:)))
Annyira az alsó állkapocsban növő fogakra koncentráltam, hogy felül nem is leselkedtem. Tegnap este azzal szórakoztunk, hogy fejjel lefelé hintáztattam a kis szarost, egyszer csak látom ám, hogy a jobb fölső kisőrlő is kint van. Pity meg vigyorogva mondta, hogy ő már egy hete látta, de azt hitte, hogy tudok róla. Szóval Lapinak 9 foga van:) De egy metszőfoggal akkor is adós még:)

Este Hajni leverte az ablakpárkányról két kedvenc növényemet, nagyon kiakadtam. Este 7-kor utálok porszívózni és takarítani:(

Ma reggel meg két bal lábbal kelt a Hajni, mindenért ordít, meg sír, úgyhogy citromfűteát főztem és erősen drukkolok magamnak, hogy ne legyen az egész napunk ordítozós, kiborulós.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése