2010. február 17., szerda

Nagyon kemény, hogy mindjárt 3 éves a Hajni. Olyan gyorsan elrepült ez a három év, hogy csak na. Valamelyik este már arról beszélgettünk Pityesszel, hogy nemsokára bulizni jár, meg fiúzni fog, mi meg aggódhatunk, hogy milyen hülyeségeket fog csinálni. Jó lenne, ha kicsit rám hasonlítana, én 18 éves koromig nem fiúztam, szűz is voltam, bulizni is csak akkortájt kezdtem:) És nem érzem úgy, hogy lemaradtam volna bármiről is, hiszen bepótoltam mindent rendesen:) A suliban meg szépen tanultam, leérettségiztem, technikus vizsga is 4.5-ös átlagú lett, apám mindig azt mondta, hogy nagyon büszke és csodálkozik, hogy megtettem azt érettségi szünetben, hogy addig nem álltam fel az asztaltól, amíg az aznapi tételeket meg nem tanultam. Önként:)
Nem tudom milyenek lesznek a lányok, de ahogy rohan az idő, hamarosan kiderül. Csak túl kell élni addig is a hisztikorszakot:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése