2010. március 13., szombat

Szegény Lapi!
Fél 7 körül éktelen visításba, sikításba kezdett, nem lehetett megnyugtatni, semmi sem volt jó neki:( Átpelenkázni alig hagyta magát, kaját nem kért, odavitette magát az ágyába, hogy le akar feküdni, de ott is csak ordított. A puncipöttyök nem fájhatnak, legfeljebb viszkethet neki, a fogára gyanakodtam inkább. A nurofent alig bírta Pity beadni neki, a felét kiköpte. Közben azon agyaltam, hogy kakált-e máma, mert tegnap is alig-alig volt valami, pedig ő naponta legalább kétszer tojik. Hát nem volt ma kaki, jól meghőmérőztem, de attól sem lett. Kapott egy kúpot, az fájdalom csillapító is, meg hátha meghozza az ingert. Jól megtornáztattam és megmasszíroztam a hasát, az megnyugtatta. Most fel-alá grasszál, (pedig késő van már) és közben ropog a feneke:) Remélem lesz kakiszar, mielőtt elalszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése