2010. április 14., szerda

Szőke nő a repülőn
> >> Szőke csaj helyet foglal a repülőn.
> >> Odamegy hozzá a légikísérő és azt modja:
> >> - Kérem, ez az első osztály. Önnek muszáj a másodosztályon
> >> helyet foglalnia.
> >> Oda szól a jegye.
> >> A szőke válaszol:
> >> - Szőke vagyok, szép vagyok, Ausztráliába utazok, itt
> >> maradok ezen a helyen.
> >> A légikísérő megy a pilótafülkébe, elmondja, hogy a szőke
> >> nem akar a másodosztályra ülni.Azt mondja a másodpilóta:
> >> - Na majd én elintézem.
> >> Odamegy a szőke csajhoz és mondja:
> >> - Hölgyem az Ön jegye a másodosztályra szól, muszáj oda
> >> ülnie, ez itt az első osztály.
> >> A szőke felel:
> >> - Szőke vagyok, szép vagyok, Ausztráliába utazok, itt
> >> maradok ezen a helyen.
> >> A másodpilóta megy a pilótához, elmondja a szőkével
> >> folytatott beszélgetést.
> >> Azt mondja a pilóta:
> >> - Na majd én elintézem, az én feleségem szőke, tudom, hogyan
> >> kell velük beszélni.
> >> Pilóta a szőke nőhöz megy, valamit súg a fülébe. A szőke nő
> >> azonnal feláll és helyet foglal a másodosztályon. A
> >> légikísérő és a másod pilóta csak bámul.
> >> A pilóta azt mondja:
> >> - Mondtam neki, hogy az első osztály nem Ausztráliába repül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése