2010. augusztus 11., szerda

Szombaton a második telekszomszédunkhoz jöttek rokonok, nekik egy hónappal fiatalabb a kislányuk, mint a Hanga. Gondoltam jól ellesznek majd a kicsik egymással. Hát az első pillanatban már nem voltak szimpatikusak szegények, de amikor kitört belőlük a bezzeganya és bezzegapa, akkor kezdtem el menekülni tőlük."Pipike már 150 szót tud!" és társai mentek végig. Én csak vigyorogtam, kedvem lett volna mondani, hogy a Hanga meg 4-5 soros mondókákat is tud és napközben többet pisil bilibe mint mellé, de nem akartam elrontani a kedvüket. A másik meg, hogy "pipike ne nyúlj ide, ne nyúlj a vízbe, ne csináld ezt." Előtte kaptunk az egyik horgásztól egy nagy halat, a kiskádban úszkált, Hajniék meg a Márkó boldogan simogatták és buzizták a halat, pipikének nem engedték meg. Amikor fenékre csücsült, az anyja már kapta fel a gyereket. Bakker fel tud kelni magától is. Na mindegy.
Másnap mondta a Miki(szomszéd), hogy alig várta, hogy elmenjenek, mert lefárasztották teljesen:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése