2010. szeptember 27., hétfő

No pénteken tartottuk Pity szülinapját, aznap a Hajninak nem volt ovi, mert továbbképzésen voltak az ovinénik:)
Sütöttünk sütit, meg tepertősmuffint:)
Láncfűrészt kapott ajándékba és bár nem akartunk a hétvégén menni a telekre, annyira ki akarta próbálni, hogy szombat délelőtt mégiscsak nekiindultunk. Szerencsére aznap szép idő volt, nem esett az eső, Pity lelkesen aprította a farönköket, csajok nagyon élvezték, tapsikoltak neki, Hanga meg közölte, hogy Apa nagyon ügyes vagy:)
Vasárnap persze egész nap esett, de lent volt a Márkó is, elszórakoztatták egymást a gyerekek:)

Este a kertben ücsörögtünk, boroztunk a pertóleumlámpa mellett és kitaláltuk, hogy veszünk emeletes ágyat a csajoknak. Az ikeában van 16000ft ért egy szupi fehér, azt kapják majd meg.

2 megjegyzés:

  1. Boldog Szülinapot Pitynek!
    Az emeletes ágy jó dolog!!! Már nekem is az volt gyerekként és mindig tettünk lepedőt és bunkiztunk. Férjem meg néha mi is járunk Ausztriába zsibire és most is sok mindent hozott olcson így 1 euróért(250-260ft)emeleteságyra kék csillagos ágysátrat-igen tuti majd rakok képet a blogba megtudod kukkolni. Az ikeába is lehet kapni a neten 3000ft körül láttam. Te csajszijaid is bizti díjjaznák. Bár mi még a kicsit nem engedjük fel az emeletre.

    VálaszTörlés
  2. Szió!
    Köszi Pity nevében!
    Nekünk is az volt gyerekkorunkban:)
    Azt az ágysátrat én is néztem már az ikeában, szerintem azt is meg fogjuk venni.
    A kicsit meg nem tudom, hogy tartjuk majd vissza, mert profi létramászó:)
    Telekszomszédunknál is simán felmászik az emeletes ágyra, csak a lejövetellel van gondban:S

    VálaszTörlés