2010. október 4., hétfő

Adri hol a blogod????

6 megjegyzés:

  1. na ja én is most néztem ,és sehol semmi:(
    mondom jövök ide hátha tudsz valamit,mi történt?

    VálaszTörlés
  2. Én is kerestem, de az iwiwről is egy az egybe eltünt! Hol van Adri ki tud róla valamit? Nekem nincs meg a teloszáma így fel se tudom hívni. De már én is kerestem és kérdezgettem, de más se tud róluk!
    Nem összejött a külföldi meló?

    VálaszTörlés
  3. hát remélem, hogy nincs valami baj...

    VálaszTörlés
  4. Hellóka....van megint, persze megbántam hogy kitöröltem, ugyhogy úgy ahogy van visszaállíttattam...de jó ez a szó:P
    Iwiw-en nem vagyok, csak facebookon!
    Akit megtaláltam már bejelöltem, de oda is csak ritkán jutok:(

    VálaszTörlés
  5. jajj, de jó:)
    a fészbúkot utálom, fel sem megyek:)

    VálaszTörlés