2010. november 16., kedd

A hoxán bele-bele olvasok egy babás fórumba, hát a hajam égnek áll:S
nekem már az is furcsa, hogy kb. 10 csecsemőből 9 hasfájós(vagy legalábbis minden sírást ezzel magyaráznak,vagy össze-vissza esznek mindent és azért fáj a pocak, a gyereket meg tömik görcsoldóval meg minden szarral), de ami kiverte a biztosítékot, hogy legalább 3 anyuka azért akarja elválasztani az 5-6 hetes csecsemőt, mert mennyire macerás a szoptatás, túl kevés, vagy éppen túl sok teje van és a tápszerezés mennyivel egyszerűbb..

4 megjegyzés:

  1. Én is hoxáztam meg a közvetlen közelembe is sokan nem akartak szoptatni, merthogy megnyúlik a mellük, a szoptatott babát ugye nem lehet lepasszolni ha anyuka csavarogni bulizni akar menni.
    Én 20hónapig szoptattam, igaz 2évesig akartam csak gyógyszerszedés miatt elapasztottam. És én magamnak szültem őket nem is igen voltak nélkülem sehol nem vagyok az a lepasszolós típusú anyuka! Mi eltudjuk vinni mindenhova magunkkal őket (még a húgom is sokszor nagyszülőkre hagyja az 1,5éves lányát, mert fél hogy nem marad meg a babakocsiba stb). Papám mindig mondta is a mieink turistagyerekek jönnek velünk mindenfelé.
    Volt a hoxán olyan is aki arra fogta hogy sírós a gyereke hogy jön a foga, aztán 1évesen bújt ki az első.

    VálaszTörlés
  2. Dóri alább jön egy idézet. no comment...

    "Bár, hogy őszinte legyek, rohadtul elegem van a fejésből, meg az anyatej miatti hasfájásból, nem is bánnám ha lassan elapadna. . . "

    VálaszTörlés
  3. Múltkor épp beszélgettünk a férjemmel, és kérdezte, hogy, hogy hogy nem fáj a kisbabák feje, mikor a felnőttek folyton szedik a gyógyszereket ilyesmire... akkor mondtam neki, ó basszus, lehet nem is a hasuk fáj??? :P

    VálaszTörlés
  4. :) legegyszerűbb mindenre azt mondani, hogy hasfájás.

    VálaszTörlés